Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

miercuri, 17 februarie 2010

Imagini Focul Din Inima Ta

Inima ranita

Inima tu mi-ai ranit cand ai plecat
De visul nostru tu prea repede ai uitat
Stiu ca-ti vei dori intr-o zi sa revii
Insa sufletul meu cald tu nu-l vei regasi.

Nu stii cat de mult eu te-am iubit
Nu stii cat de mult am suferit
Sa stii ca nu mai vreau sa plang
Mi-e frica, am inima ranita.

Cand te vei intoarce in viata mea
Iti voi spune ca iubesc pe altcineva
Nu te-ai gandit atunci cand ai plecat
Acum este prea tarziu s-avem tot ce-am visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu