Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

joi, 17 iunie 2010

Declaratie de dragoste


Ti-am prins inima in panza saruturilor mele si am crezut ca vei fi a mea pentru totdeauna. Te-am infasurat in visele si sperantele mele si am sperat ca nu vei dori sa le destrami. Si totusi iata ca vraja s-a risipit si am ramas goi de emotii si sentimente unul in fata celuilalt, ne privim si ne cuprinde infrigurarea si avem nevoie caldura dar imbratisarile au disparut, avem nevoie unul de celalat dar chiar fata in fata nu ne mai regasim.
E atat de trist sa strangi in brate o inima rece, e ca un zid de gheata dincolo de care zaresti paradisul si nu-l poti topi, e un chin pe care nici eu, nici tu, nu meritam sa-l simtim.
Ce ar fi mai bine sa facem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu