Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

marți, 22 iunie 2010

Vorbe dulci pentru dragostea mea


Iti caut privirea in mii si mii de stele, ...
iti caut sarutul in mii si mii de petale......
iti caut suflarea, in adierea vantului......
iti caut atingerea in razele calde de soare.....
te caut......
imi lipsesti.....
unde esti?

ce ii poti oferi unei inimi ce arde de dorinta ?
dragoste !
ce le poti oferi unor buze tremurande ?
un sarut !
ce ii poti oferi ei..atunci cand te asteapta ?
o floare, un zambet, un sarut...o inima intreaga....iubirea ta

3 comentarii:

  1. te caut nu te gasesc oare imi lipsesti?

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am gasit in inima mea,
    tu m-ai gasit in a ta?

    RăspundețiȘtergere
  3. TE-AM GASIT ...., CEL PUTIN ASTA AM CREZUT .,TU MAI GASIT ,,,,,,,,,,,,,,,,,????????

    RăspundețiȘtergere