Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 18 martie 2011

Iti spun ca te iubesc


Nu mint cand iti spun ca te iubesc, nu mint cand iti spun ca imi lipsesc imbratisarile tale, tandretea ta, dragostea ta, tot ceea ce esti tu. In putin timp am invatat sa iubesc un suflet minunat, un suflet care merita ceva mai bun decat ceea ce ii pot oferi eu. As vrea sa pot pleca intr-un loc cat mai departe, sa pot uita tot ce mi se intampla, sa incep o viata noua, sa te cunosc pe tine acolo... nu aici in lumea asta nebuna din care eu nu mai am scapare. Acum nu imi ramane decat sa traiesc aceasi viata monotona pe care o am de ani, sperand ca intr-o zi se va termina totul si voi avea un alt inceput, un inceput numai al meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu