Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

sâmbătă, 11 iunie 2011

M-ai parasit ..de ce?...ce tiam facut?

Eu cind lam vazut prima oara mam indragostit pe loc si am inceput sa ma uit la el si el cred ca a observat aceasta si intro seara am esit cu prietena mea la plimbare si el tot se plimba cu prietenul sau si ne-am intilnit cu ei pe strada si el a luato pe pritena mea si ea spus ca prietenul lui vrea sa se intilneasca cu ea si prietenul lui a venit la mine spunindmi ca ca baiatului pe care eu il plac el vrea sa se intilneasca cu mine si eu am zis ok si ei au inceput sa ne cuprinda spunindune ca ne iubesc dar el dar el punindumi multe intrebari ,,ma sarutat pe buze,, si acum mai simt dulceata buzelor tale dar tu acum mai parasit si ducinduma acasa ma imbratisisa dar asta a mai continuat ica o luna asa ... dar dupa o luna ia spus prietenei mele ca nu ma mai iubeste ca eu nui mai sint pe plac ca cea fost nu mai conteaza dar eu eram gata sa-mi dau viata pentru el eram cucerita de el............dar acum eu sufer dar el nu luia ii este bine caci are pe alcineva..dar eu il iubesc nul pot uita si acum incal iubesc

3 comentarii:

  1. Azi am fost parasit si simt ca totul sa sfarsit. Nu suport nici macar aerul din jurul meu. Am ajuns la concluzia ca iubirea este cel mai mare pacat din lume si este platit ca atare

    RăspundețiȘtergere
  2. in dragoste suferi.trebuie sa suferi.nu se poate sa fie totul cucubeu.sunt si perioade mai rele.uneori se poate sfarsi de tot.si in cazul tau nu a fost o iubire adevarata pentru el.si in plus nu te poti cupla prin altcineva.acel om trebuie sa aibe curajul sa te intrebe.nu poti sa te cuplezi prin cineva.trebuie sa fie un moment pe care sa il tii minte.trebuie ca dragostea sa inceapa frumos.sa iti dai seama daca chiar te iubeste.trebuie sa fie ceva romantic.dragoste insemana multe.nimeni nu stie ce e dragoste cu adevarat.e greu,suferi,te sacrifici,vezi cum te ia poate lua in bataie de joc,cum te inseala.trebuie sa te iei dupa inima.nu poti sta cu cineva care stii sigur ca nu e potrivit dar stai cu el.tu ai fost oribita de dragostea pentru el,in timp ce el a avut o afectiune pentru tine si te-a lasat.treci peste asta.se putea si mai rau.momantul tau o sa vina..

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa lupti fi tare ase e viata

    RăspundețiȘtergere