Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

sâmbătă, 11 iunie 2011

gura lumii

cand iubesti pe cineva nu trebuie sa asculti vorbele lumii,deoarece vor sa te desparta de persoana iubita,daca o faci o sati para forte rau si vei regreta mai tarziu femea trb sa fie respectata de barbat in orce caz sa fiti iubiti

Un comentariu:

  1. acum 4 zile prietenu meu mia zis ca nu mai vrea sa fie cu mine ca nu mai merge alta explicatie nu mio dat. Urmatoare zi ma sunat sa imi zica sa nu il mai sun si sa il las in pace ca nu mai vrea sa stie nimic de mine si ca el si’a si gasit pe alta. Relatia dintre noi doi o durat 2 ani si 2 luni si imi este foarte greu sa trec peste. Am nevoie de niste sfaturi ma puteti ajuta ?

    RăspundețiȘtergere